Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, και με την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
β) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@xermes.gr με θέμα “Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης” και η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.
γ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή και τον έλεγχο των προϊόντων.
δ) Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης.
ε) Σημειώνεται ότι τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν καθ` οιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθεί.
στ) Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής ώστε η τράπεζα να προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση μεταξύ Τράπεζας – πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος, τότε η επιστροφή των χρημάτων μπορεί να γίνει στην έδρα της επιχείρησης κατόπιν προσυνεννόησης, ή με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
η) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
θ) Στην περίπτωση που από σας αποσταλεί λάθος παραγγελία τότε η επιχείρησή μας αναλαμβάνει όλο το κόστος αποστολής της επιστροφής και το κόστος αποστολής της σωστής παραγγελίας. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e - mail στο info @ xermes . gr για να σας δοθούν οδηγίες που αφορούν την επιστροφή. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, τότε σας δίνετε η επιλογή αγοράς προϊόντος ίσης αξίας ή επιστροφής των χρημάτων σας. Επίσης, απαραιτήτως θα πρέπει το προϊόν που επιστρέφεται να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα του με τα οποία παραλήφθηκε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο και δελτίο αποστολής).